logo Zgierskiego WOŚP
logo Zgierskiego WOŚP
logo Zgierskiego WOŚP
VII Rajd Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy organizowanym przez Szkołę Podstawową nr 4
4 stycznia 2013

Zapraszamy do  udziału w VII Rajdzie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy organizowanym przez Szkołę Podstawową nr 4

 

ORGANIZATORZY:
Szkoła Podstawowa nr 4 im.J.Niepokoja w Zgierzu

WSPÓŁORGANIZATORZY:
Miejski Sztab WOŚP
Komisja Turystyki Pieszej Oddziału Zgierskiego PTTK

KIEROWNICTWO RAJDU:
Kierownik rajdu: Hanna Wojtkun
Zastępca: Aleksandra Kowalczyk
Kierownik trasy I: Jadwiga Wilmańska
Kierownik trasy II: Andrzej Czapliński 

REGULAMIN RAJDU
I. CELE RAJDU
• Popularyzacja krajoznawstwa i turystyki kwalifikowanej wśród dzieci i młodzieży;
• Dokładniejsze poznanie Zgierza i okolic;
• Kształtowanie nawyków kulturalnego i bezpiecznego poruszania się na trasach turystycznych;
• Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia
• Rozwijanie orientacji w terenie
• Zbiórka pieniędzy na XXI finał WOŚP
II. TERMIN I MIEJSCE RAJDU
1. Rajd odbędzie się w sobotę 12 stycznia 2012r. bez względu na pogodę;
2. Zakończenie Rajdu: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Jana Niepokoja w Zgierzu, ul. Łódzka 2
III. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. W Rajdzie mogą uczestniczyć:
• Dzieci i młodzież w 5 – 20 osobowych grupach turystycznych pod opieką opiekuna – kierownika, który odpowiedzialny będzie za jej skład i ekwipunek. Kierownikami grup mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie;
• Drużyny rodzinne (zapraszamy szczególnie babcie i dziadków);
• Osoby indywidualne.
2. Uczestnicy Rajdu biorą w nim udział na własną odpowiedzialność i powinni być ubezpieczeni przez zgłaszające szkoły lub organizacje społeczne. Dotyczy to również osób zgłaszających się indywidualnie.
3. Kierownictwo Rajdu nie ponosi odpowiedzialności cywilnej w przypadku szkody powstałej na mieniu lub osobie uczestnika.

IV. ZGŁOSZENIA
1. Udział w Rajdzie należy zgłaszać w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 4 im Jana Niepokoja w Zgierzu, ul. Łódzka 2, telefon: 0427154478. Zgłoszenie musi zawierać ilość osób w grupie, dokładną nazwę szkoły lub grupy, imię i nazwisko opiekuna, numer trasy oraz odpowiednią wpłatę. 
• Wpisowe na rajd wynosi 7 zł.
2. Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń 8 stycznia 2013r.

V. ŚWIADCZENIA
Organizatorzy Rajdu zapewniają:
• poczęstunek na mecie;
• pamiątkowy znaczek;
• dyplom uczestnictwa dla drużyny;
• potwierdzenia punktów na OTP
• opis trasy
• możliwość udziału w loterii fantowe i wiele innych atrakcji na mecie

VI. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW RAJDU:
• Przestrzeganie zasad Karty Turysty;
• Podporządkowanie się decyzjom Kierownictwa Rajdu od momentu startu do zakończenia Rajdu;
• Drużyny winny posiadać apteczkę wraz z wyposażeniem oraz buty na zmianę!

VII. TRASY RAJDU:

• Trasa I: Kurak-Nowe Miasto- Stare Miasto ok. 4 km 
Start – krancówka autobusu nr 1 na Kuraku godz.10.15-10.30
• Trasa 2: Chełmy- Kurak-Stare Miasto ok. 6 km 
Start – przystanek Chełmy godz.10.10 – 10.40 

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Rajd odbędzie się bez względu na pogodę.
2. Drużyny winny przybyć na metę do godz.12.00
3. Karty zgłoszeń winny być czytelnie wypełnione;
4. Zakończenie rajdu odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 4 w Zgierzu, ul. Łódzka 2 o godzinie 12.30
5. Interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do Kierownictwa Rajdu
6. Cały dochód z imprezy zostanie przeznaczony na WOŚP

Kierownictwo Rajdu życzy wszystkim uczestnikom
wspaniałej pogody i przyjemnych wrażeń.